Volgen

Inzicht in supporthistorie en urenbestedingen in ons helpdesk-systeem

Voor vragen en support kunt u altijd eenvoudigweg een mailtje sturen naar helpdesk@webgenerator.nl en alle communicatie over uw vraag kunt u ook per e-mail voortzetten. Aan "onze kant" wordt al die communicatie centraal opgeslagen in ons online helpdesk-systeem, zodat alle medewerkers van WebGenerator altijd snel inzicht hebben in lopende en afgehandelde vragen, ongeacht welke collega er mee bezig is geweest.

U kunt echter zelf óók inloggen op ons helpdesksysteem. Dat kan handig zijn om volgende redenen:

  • U vindt hier niet alleen al uw eigen supportvragen terug, maar ook die van collega's.
  • U vindt hier ook handleidingen, tips en antwoorden op veelgestelde vragen.
  • U kunt het "saldo" van uw strippenkaart bekijken, inclusief specificatie van onze tijdsbestedingen.
      

Hoe inloggen op de online helpdesk?

  • Ga naar http://helpdesk.webgenerator.nl
  • Klik rechtsbovenin op "Aanmelden" om in te loggen.
  • Gebruik het e-mail adres waarmee u normaalgesproken naar de helpdesk mailt.
  • Als u uw wachtwoord niet (meer) weet, klik dan op de link "(Help! Ik weet niet wat ik hier moet opgeven!)"
  • In het volgende scherm kunt u dan uw e-mail adres invullen; u ontvangt dan een mail waarmee u een nieuw wachtwoord kunt aanmaken.
  • Log daarna alsnog in.
Direct in het startscherm ziet links naar al uw lopend en afgeronde tickets, van uzelf persoonlijk en -- indien van toepassingen -- van collega's uit uw organisatie. U kunt ook doorklikken naar onze handleidingen of zoeken naar antwoord op uw vraag via het zoekveld iets lager in het scherm.
  

Inzicht in urenbestedingen / strippenkaartsaldo

Aan de rechterkant van het scherm ziet u de volgende tekst:
  
link-naar-tijdsbestedingen.jpg
Als u op de link "Klik hier" klikt komt er een pop-up in beeld met een overzicht van alle tijdsbestedingen door WebGenerator voor uw organisatie, inclusief bij- en afschrijvingen op uw strippenkaart. Bovenin ziet u het huidige saldo  van uw strippenkaart. De tijdsbestedingen zijn gekoppeld aan tickets: u kunt doorklikken op de titels van de tickets voor meer details.

Voorbeeld van een overzicht van tijdsbestedingen en strippenkaartsaldo in onze helpdesk:
 
specificatie-tijdsbestedingen.jpg

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen