Volgen

WebGenerator Helpdesk: voor al uw vragen en ondersteuning

Als klant van WebGenerator maakt u gebruik van onze oplossingen voor het beheer van uw website of webshop, of het versturen van uw e-mail nieuwsbrieven. En natuurlijk heeft u daarbij wel eens vragen of behoefte aan ondersteuning. Ook kan het gebeuren dat iets niet werkt zoals het zou moeten werken. Via ons helpdesksysteem wordt u snel geholpen.

Een systeem... maar met echte mensen erachter

Soms voelen we wat weerstand als we klanten verzoeken om hun vragen via ons helpdesksysteem te stellen. Begrijpelijk, want bellen of mailen met een vaste contactpersoon bij WebGenerator lijkt directer, sneller en persoonlijker. Maar in de praktijk werkt communicatie via ons helpdesksysteem vele malen efficiënter. In feite legt u uw vraag neer bij het hele team van WebGenerator en wij bepalen intern hoe en door wie die vraag het best en snelst kan worden opgepakt. Goed om te weten: uw account manager leest alle helpdesk-verzoeken mee en is op die manier altijd op de hoogte van wat er speelt.

Historisch inzicht helpt ons om u beter te helpen

Al uw vragen en onze antwoorden daarop worden binnen ons helpdesksysteem bewaard. Dat geldt ook voor vragen die uw collega's stellen. Zo hebben wij voor iedere klant een compleet overzicht van alle eerdere communicatie, ongeacht met welke medewerker bij WebGenerator die communicatie heeft plaatsgevonden. Door in te loggen op het helpdesksysteem heeft u bovendien zelf óók toegang tot alle communicatie uit het verleden, van uzelf of van uw collega's.

"Maar ik vind het sturen van een mailtje veel makkelijker."

U kunt uw vragen stellen via een makkelijk formulier op http://helpdesk.webgenerator.nl of zelfs via www.webgenerator.nl (via de tab aan de linkerkant van onze website). Maar u kunt ook gewoon een e-mail sturen naar helpdesk@webgenerator.nl. Uw e-mail wordt dan op dezelfde manier opgevangen in ons helpdesksysteem. Ook reacties ontvangt u per e-mail en daarop kunt u weer gewoon per e-mail reageren. Business as usual dus!

Ook voor handleidingen, tips, trucs en veelgestelde vragen

Onze helpdesk-website kent ook een uitgebreid "Kenniscentrum" met al onze handleidingen, antwoorden op veelgestelde vragen en tips & trucs. De kans is groot dat het antwoord op vraag daar al te vinden is. U bereikt deze informatie via het menu "Kenniscentrum" of maak gebruik van de handige zoekfunctie om gericht een antwoord op uw vraag te vinden. U hoeft hier niet voor in te loggen.

Suggesties voor of vragen over onze helpdesk?

Heeft u vragen, opmerkingen of suggesties m.b.t. de werking en het gebruik van ons helpdesksysteem? Laat het ons gerust weten via een reactie onder dit artikel (NB: uw reactie is dan zichtbaar voor andere bezoekers van de helpdesk) of door een ticket aan te maken. We zijn blij met alle feedback die ons helpt onze support te verbeteren.

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 1 van 1
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen